All Crikey!

Company is developing a functioning franga with a hole in it

678 Views0 Comments

By all accounts, the one thing you don’t want in your franger is a bloody hole. Yeah, nah, that defeats the entire purpose, right? Well, according to one company, the answer is ‘hold our beer.’ Galactic Cap reckon the...

The internet’s already decided 2021 is a disappointment and the memes are on point

1.68K Views0 Comments

Yeah, nah, we’re not even gonna blurb this too hard. 2021 is here, and we all know that it’s been a bit hectic. Whether it’s the mutant COVID and the surprise three-day lockdown in Brizzo, Donald Trump inciting insurr...

Bloke f**ken tears up offroad track on unicycle!

18.62K Views0 Comments

In a world where there’s an extreme version of pretty much everything, it should come as no surprise that even the humble unicycle—formerly the sole province of circus clowns, street performers and your weird mate Gar...

Stranded Orca Killer Whale rescued from beach

1.75K Views0 Comments

Imagine walking along the bloody beach and finding a f**ken killer whale stranded there on the sand. Unfortunately, this s**t isn’t hypothetical for the blokes and sheilas who call the Scottish island of Orkney home. ...

New Boston Dynamics’ Robots dancing video has freaked Elon Musk out

7.63K Views0 Comments

By now we’re all familiar with Boston Dynamics and their robots. Over the last few years, we’ve seen them doing everything from falling over to parkour. And, in all honesty, over that time, as people have become more ...

Bloke catches ball in beer cup at the Cricket – does what any good Aussie should

677 Views0 Comments

Life is full of rules. Deadset, it seems like everywhere you go there’s some arbitrary bulls**t you need to follow. We’re not here to talk about the boring rules today, though. Yeah, nah, sometimes rules are fun. Some...

‘Hold my beer’: Aussie surfer Mikey Wright has the world in awe after pulling off this rescue

132.16K Views0 Comments

As much as we all love the bloody beach, it’s pretty well-known that those waves can turn on you. Yeah, nah, when the water’s choppy and you’re feeling a bit fatigued, they can send you straight to Destination F**ked!...

Sheila paddleboards bloke around while he snorkels

16.01K Views0 Comments

Mate, if you know anything about sacrifice, you’ll know it’s giving up the good stuff to make sure someone else can reap the benefits. With that in mind, we’ve gotta say the sheila in this video is a proper legend. No...

Close call when owners rescue 9-week-old puppy from carpet python

10.95K Views0 Comments

Yeah, f**ken hell, when we first became alert to this one we thought yeah, nah, nahnahnahnahnahnahnahanah. Deadset, even as we were watching it, we were kinda thinking the same. Fortunately, it all turns out all right...

Astronaut terrorises international space station in monkey suit!

7.53K Views0 Comments

Yeah, nah, we all know that at some point, bloody monkeys are gonna rise up and take over. Our furry cousins have slowly been demonstrating their ability to use tools for a while now, but in a pretty f**ken scary turn...

Tourist kicked out of restaurant for ‘unacceptable’ outfit

6.88K Views0 Comments

In a world where the lines between right and wrong, good and bad, and acceptable and unacceptable are becoming ever more blurred, you might wonder just how unacceptable an outfit has to be before it can be deemed inap...

LA’s elusive Jetpack Man has finally been caught on tape by pilot

16.31K Views0 Comments

While it’s not totally unheard of for people to take to the skies on jetpacks these days, LA’s own Jetpack Man has become something of an urban legend. Rumours about his existence have persisted ever since two reporte...

Kentucky bloke goes viral for clearing snowy driveway with flamethrower

3.07K Views0 Comments

While we’ve been talking about the fact the Christmas and New Year’s period is hot as ball soup here in Oz, we know that our friends in the northern hemisphere have been freezing their knackers off lately. Still, that...

Golden Retriever fetches stick on icy road – the results are good value

5.48K Views0 Comments

There’s probably never a bad time to share awesome footage of awesome dogs. Yeah, nah, we dunno about you, but we reckon we’d never knock back that as an option. So really, that’s what brings us to this moment. When w...

The bloke with the massive huntsman reveals why he is still living with it

8.35K Views0 Comments

If you cast your minds back to about a month ago, you might remember the piece we had on here that showed the massive f**ken huntsman living in an Ozzy bloke’s loungeroom. At the time, Cairns local Jake Gray had just ...