All WTF

First-person footage of two paragliders crashing into each other will give ya breathing issues

10 Views0 Comments

As a rule of thumb, mid-air collisions are never a good thing. Nah, yeah, they’re pretty much always a recipe for disaster and if you somehow manage to come away from one with everything intact, you’re doing all r...

Elon Musk’s firm Neuralink confirms real-life Jurassic Park possibility

5 Views0 Comments

As you know, we tend to keep a bit of an eye on Elon Musk and all of his associated interests and eccentricities. And really, how could you blame us? As well as getting some pretty bloody rad tech out into the world, ...

Builders of $700k “half-house” explain WTF went wrong

7 Views0 Comments

Home ownership is seriously one of the great dreams in this country. S**t, it’s one of the great dreams in any country. It’s not always easy, though. Yeah, nah, you need to lay off the avocadoes, pinch your pennies an...

Mark spotted on bride’s hand sparks major revelation moments before wedding

48 Views0 Comments

If there’s one thing you don’t want to do, it’s chuck a Luke Skywalker (or a Princess Leia) and find out that the bloke or sheila you’ve been macking on with is actually your sibling. Yeah, nah, that s**t’s bound to g...

This old legend was filmed traveling over 80km/h on mobility scooter

10.45K Views0 Comments

We don’t think we’re being particularly controversial when we suggest the existence of a certain perception when we talk about old folks driving. Yeah, nah, legit, we might even go so far as to say there’s a stigma, a...

Welcome to the wonderful world of cigarette-smoking crabs

559 Views0 Comments

Sometimes, we just don’t know what to tell you. Yeah, nah, usually we can come up with a ridgey-didge bit of blurb to get started on a little story, but today, we’re feeling the pinch and we’re not really sure what to...

Bondi Vet has to remove three teeth from saltwater croc’s mouth

94.52K Views0 Comments

Mate, if there’s one thing crocodiles are famous for, it’s their bloody teeth. Yeah, nah, the big buggers are well-known for their chompers. There’s a good reason for that. They’re kinda vital for helping ‘em catch th...

Twitter CEO, Jack Dorsey, just sold his first tweet for 2.9 Million US Dollarydoos

3.13K Views0 Comments

Look, there’s no doubt that the first letter ever posted would probably be worth a f**ken mint. Deadset, the first phone-call ever made would be worth a s**tload too if we could somehow capture it. We’re not too sure ...

Man in ER after gluing cup to face to prove Gorilla glue girl was lying

656 Views0 Comments

If you’ve been tuned into your social media news over the last couple of weeks, you would have probably seen a story or two about a chick named Tessica Brown who superglued her hair and needed surgery to get it fixed....

Metal-head bloke turns uncle’s skeleton into fully functional guitar!

9.83K Views0 Comments

If you know your metal music, you’ll know that it’s chock-full of skeletal imagery and songs about dead stuff. You’ll also know that the axes wielded by some of the genre’s musicians are gnarly f**ken beasts that look...

Footage captured of deer wearing another deer’s skull

6.45K Views0 Comments

In the world of animal battles, there are very few creatures that can demonstrate the same kind of majestic spectacle that two buck deer can generate when they draw a line in the snow and f**ken have at it. Don’t get ...

Scientists fair dinkum think there are dinosaurs remains on the moon

3.07K Views0 Comments

Yeah, nah, no s**t. They might not be alive, and they might not have donned spacesuits and travelled there the old-fashioned way, but scientists are pretty f**ken confident that there are bits of dinosaurs plastered a...

This sheila has some fair dinkum extreme ways to save money

2.30K Views0 Comments

Money. There’s just no getting around the fact that you need the stuff. Yeah, nah, there’s countless books, songs and movies about it, and in a purely functional sense, it’s pretty much the most important thing we’ve ...

F@*#en lunatic runs onto racecourse during event

57.56K Views0 Comments

We talk about dangerous animals a lot here at Ozzy Man Reviews, but one species we tend to pass over is the bloody horse. Yeah, nah, we know they’re not exactly savage predators out to munch on your guts, but if one o...

Heroic Czech sheila distracts thief by performing ‘act’ on him until cops arrive

489 Views0 Comments

Let’s not beat around the bush here. This story is basically the premise of a dirty movie come to life. Yeah, nah, deadset, we’d even go so far as to say that if it had a happy ending, it’d be the kind of wet dream a ...