Tag: Featured

Terrifying moment helpless worker dangles from crane

14.49K Views0 Comments

While we all like to think we can eliminate hectic f**ken mishaps on construction sites, the reality is that we just can’t. Yeah, nah, that’s why we have the word ‘accident’ and the phrase ‘s**t-happens’! Yep, sometim...

Kanye West forces Ozzy burger joint to rebrand

12.69K Views0 Comments

The world of the rich, famous, and self-obsessed is a f**ken weird one. Yeah, nah, don’t give us that look, it is…it really is. One of the things that goes with being a world-renowned star is people loving your s**t, ...

Bloke’s X-rated find inside catch: “Didn’t expect this”

63.84K Views0 Comments

Everyone knows that bloody fishermen love to tell tall tales about their catches. Of course, the existence of mobile phones – and their cameras – means these much-maligned legends of the waterways can prove their stor...

Duke Nukem’s getting a movie – and the creators of Cobra Kai are behind it!

7.46K Views0 Comments

F**ken Duke Nukem is one of the all-time great heroes of first-person shooters. Yeah, nah, while there’s probably a fair bit of debate about the best, and that’ll largely depend on your friendship group, in our neck o...

The sex-toy that lets you have sex just with your balls

153.82K Views0 Comments

It’s probably reasonable to say that any discussion about sex toys can open a can of worms. Yeah, nah, questions like ‘how does that work?’ ‘Why would that feel good?’ and ‘but why?’ Can all be more than sensible ques...

Old folks hit the pole straight after pole dancer performs at their residence

5.80K Views0 Comments

You know, a lot gets said about the oldies in society, but here at Ozzy Man Reviews, we reckon they cop a bit of s**t that’s not too deserved. Sure, plenty of ‘em have got opinions that aren’t exactly woke, but so do ...

Nasa shuts down website right after ‘undeniable proof they are hiding E.T. activity” emerges

100.53K Views0 Comments

In recent years, conspiracy theories have gotten a bit s**t. Yeah, nah, we’re not gonna lie about it. They have, there’s no denying it. Sometimes it almost feels like the traditional conspiracy theory is dead and gone...

Aussie streaker dumped by boyfriend with brutal text

128.00K Views0 Comments

We don’t know if you caught sight of the streaker at the Gold Coast Titans and Paramatta Eels game in the NRL (Aussie Rugby League) the other day, but it was quite a spectacle. The sheila involved broke onto the pitch...

Skydiver survives 13,500ft fall to destination f@#*ked

77.71K Views0 Comments

F**ken humans are amazing. Deadset, if there’s one thing we can take away from all out time putting together content for you legends, it’s that for every story about dodgy b**tards, there are ten more about absolute l...

Keanu Reeves donated 70% of his Matrix salary to Leukaemia research

4.50K Views0 Comments

When you’re looking for evidence that not all celebrities are self-obsessed weirdos, it’s difficult to go past Keanu Reeves. Deadset, the proof that he’s one of the good guys is thick on the ground, and there always s...

Pommy Sheila finds deep fried chicken head in her KFC chicken wings!

652 Views0 Comments

From time to time, you might hear someone say that fast food restaurants don’t deal in ‘real food’. While that’s not usually something to take literally, sometimes you come across a news story that says, ‘yeah, nah, t...

Chinese Elon Musk stuns internet and forces Billionaire to question heritage

464 Views0 Comments

We’ve probably all heard the old truism that somewhere out there in the world we’ve all got a doppelganger. Yeah, it’s not really something grounded in fact, but that’s not to say that you don’t sometimes see blokes a...

Sheila pranks her brother with dissolvable shorts at beach

11.72K Views0 Comments

In the day and age of the internet, pranks have taken on a bit of a divisive role. We reckon that’s fair. Yeah, nah, we’ve said this before, but with a lot of pranks, we reckon there’s a pretty fine line between genui...

“I ate my f*#@en AirPod”: Sheila mistook earbud for pill, pooped it out

12.68K Views0 Comments

Distraction. Like it or not, it’s one of those things that gets us all from time to time. Yeah, nah, it’s just one of life’s little pitfalls, and it causes all sorts of mayhem. Deadset, just ask TikTokker @IamCarliiib...

Armoured truck spills money onto freeway, sparking cash grabbing frenzy

5.86K Views0 Comments

Bloody money! We’re always told it doesn’t grow on trees. We’re always told it doesn’t just fall from the sky. We’re always told it never just lands in your lap. Universal truths, though, are made to be proven wrong –...

TikToker says she lets husband sleep with her Mum and Sister

206.20K Views0 Comments

Look, you know we’re not into kink-shaming here at Ozzy Man Reviews, but even we’ve gotta perk our ears up from time to time and wonder if we’re hearing s**t correctly. This is one of those stories. Yeah, nah, the she...

Ryan Reynolds and Will Ferrell turn into each other on TV

14.29K Views0 Comments

When you’re interviewing Will Ferrell or Ryan Reynolds, you’ve gotta be prepared for the unexpected. Yeah, nah, by this stage, we all know that Reynolds loves to f**k with people, and Ferrell just loves to weird peopl...

Artist draws self-portraits on different drugs & gives himself brain damage

44.99K Views0 Comments

Regardless of your personal opinions on drugs, it’s pretty tough to say that they have no place in society or that the various effects they have on the human body aren’t worth studying. That’s one of the reasons we fo...

Mark Zuckerberg’s flag waving surfing video sparks memes

10.27K Views0 Comments

We often talk about the fact that different nations celebrate their ‘national day’ in different ways. Here in Australia, we have huge debates about the ethics of having our national day of celebration on a day that’s ...

Googly eyes make everything look 10x f#*%en better!

55.70K Views0 Comments

You know, we think a lot about humour here at Ozzy Man Reviews. For some people, it’s a pretty complex thing. After all, there are emotions you need to reach, there’s a reaction you’re aiming for, there are cultural s...